Instrument eficient de administrare a achiziției pieselor de schimb.

Acest serviciu se adresează: Asiguratorilor, Societăților de leasing și Reparatorilor

Click pentru a mari

O platformă pentru administrarea achiziției pieselor de schimb, de la furnizori tradiționali sau generaliști, disponibila pentru asiguratori, producători, reparatori, companii de leasing  și închiriere auto.

GT Marketplace simplifica administrarea pieselor de schimb prin optimizarea proceselor de identificare, comandă, achiziție, transport și urmărire a plaților sau încasărilor.

Soluție configurabila conform strategiei și nevoilor clientului, durata ciclului de comandă piese este redus prin automatizarea sarcinilor și a proceselor:

  • transfer automat al pieselor din / în calculații;
  • cereri multiple de cotații de preț;
  • informații în timp real a timpilor de livrare;
  • actualizare automată a sarcinilor.

Pentru mai multe informatii: sunati-ne la 021.539.4444, contactati-ne pe WhatsApp 0748.278.888

sau solicitati apelul consultativ

Beneficii

Pentru reparatori:

  • Standardizarea si automatizarea proceselor de ofertare / achiziție piese;
  • Reducerea timpului alocat procesului (ofertele a peste 10 furnizori in mai puțin de 1 minut);
  • Analiza in timp real a prețului / stocului;
  • Optimizarea resurselor umane implicate in proces;
  • Raportare detaliata pentru eficientizarea proceselor de negociere a preturilor si dimensionare a stocurilor.

Pentru furnizori:

  • Un nou canal de vânzare, fără costuri de ofertare;
  • Creșterea vânzărilor de piese;
  • Raportare detaliata pentru eficientizarea proceselor de negociere a preturilor si dimensionare a stocurilor;
  • Consolidează loialitatea reparatorilor.

Pentru companii (Asigurator / Leasing / Închiriere auto):

  • Administrare completă și detaliată a procesului de achiziție piese;
  • Trasabilitate a pieselor;
  • Reducerea ciclului de reparație;
  • Optimizarea  costurilor și posibilitatea dezvoltării de produse noi.

Caracteristici

  • SaaS: oferit ca soluție software as a service;
  • Soluție modulară și configurabilă;
  • Posibilitatea de a implementa reguli pentru automatizarea proceselor;
  • Integrabilă cu toate tipurile de soluții de evaluare, de sisteme de management al documentelor, de management al resurselor companiei etc.;
  • Facturare electronică.

Screenshots aplicatie

Doriti sa aflati mai mult despre serviciile GT Motive?

Solicitati apelul consultativ

Reprezentantul nostru de vanzari o sa va contacteze folosind metoda preferata de dv., la data si ora indicate.

Doresc sa fiu contactat(a) prin:

TelefonEmail