Garanția mecanică pentru automobilele uzate?

La cumpărarea unui autovehicul la mâna a doua, există multe îndoieli care îl preocupă pe cumpărător: ce garanție mecanică va avea mașina, dacă va fi în stare bună sau ce se poate întâmpla dacă mașina suferă o defecțiune după cumpărare.

Dealer versus persoana fizică

În cazul în care autoturismul la mâna a doua urmează să fie achiziționat de la un dealer, tranzacția economică menționată va fi acoperită de garanția la vânzarea bunurilor de larg. Prin urmare, mașina va fi garantată timp de până la un an împotriva oricărei defecțiuni mecanice detectate după vânzare și cumpărătorul nu va trebui să facă față cheltuielilor cu eventualele defecțiuni. Garanția este corelată cu o limită de kilometri și cu vârsta automobilului achiziționat.

Dacă operațiunea comercială se desfășoară între persoane fizice mașina nu se bucură de garanția producătorului, cel mult unii vânzători vă pot acorda o garanție cuprinsă între 3 si 6 luni.

Un mecanic vă poate ajuta

Deși cumpărarea și vânzarea între persoane fizice este supusă din acest motiv unui risc, este recomandabil ca cumpărătorul să aibă un mecanic, sau un atelier unde va face verificarea automobilului ce urmează a fi achiziționat.

În general, dealerii care furnizează garanție o vor face după ce mașina a fost supusă unei revizii într-un atelier autorizat ce garantează, printr-un diagnostic electronic, starea bună a autovehiculului.

Politica de garanții mecanice poate fi contractată timp de șase luni sau un an și garantează reparația mașinii în caz de avarie mecanică, atâta timp cât nu a fost cauzată de un accident sau de uzura pieselor.

Ce acoperă politica de garanții mecanice?

Ar fi indicat ca atunci când clientul cumpără autovehicului sa ia aminte la ce anume este acoperit de garanția mecanică, să citească cu atenție acele servicii care vor fi acoperite în caz de defecțiune.

Cu toate acestea, politica de garanție nu va include repararea a tot ceea ce a fost manipulat anterior sau a acelor elemente care au fost uzate în mod natural prin utilizarea autovehiculului (de ex. consumabile): plăcuțe de frână, disc de ambreiaj, discuri de frână, roți, anvelope etc.

Cum ajută GT Motive piața?

GT Motive Global este platforma de autorizare a reparării gestionării flotei GT Motive, cu ajutorul căreia puteți gestiona intervențiile serviciilor de inspecție, avariile mecanice sau pneumatice. Platforma include o integrare cu GT Motive Estimate pentru calcularea bugetelor, care permite îmbunătățirea și optimizarea gestionării flotei. Aflați mai multe informații despre avantajele pe care GT Motive Global le aduce companiilor de închiriere aici.

Solicitați mai multe informații despre GT Motive Global în secțiunea „Contactați GT Motive”


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *