Cu un design impresionant, aerodinamică îmbunătățită și confort sporit noul Mercedes-AMG E 63 4MATIC s-a lansat zilele trecute. Clasa E cu motorul său impresionant a fost un model nucleu al mărcii Mercedes- AMG încă din anul 1986 cu legendarul “Hammer”. Cu ultima generație dinamica modelelor Mercedes-AMG E 63 4MATIC de la Affalterbach se combină cu un confort sporit și o abordare nouă a designului. Astfel priza centrala din grila față este complet restilizată și mărită avănd acum grila de radiator specifică AMG cu stea centrală augmentată și cele 2 lamele verticale. Grila este mărginită de farurile multifascicul cu LED. Cu Pe laterale evazările roților sunt pronunțate spre exterior, iar capota motorului rotunjită capătă o formă nouă cu un aspect aerodinamic mult ameliorat. Pragurile frontale remodelate în formă de aripi de avion, din considerente aerodinamice, designul cu trei prize mari de aer funcționale și divizor frontal influențează proporțiile generale ale automobilului.
Design nou la partea din spate eleganță fluidă
Două noi stopuri cu forme de aripa de avion în secțiune, cu două zone atrag atenția asupra noului model. Blocurile optice spate se extind spre capota portbagajului unde sunt legați vizual în partea superioară de o nervura cromată lucioasă
Interior fin cu note sportive autentice și confort sporit
Scaunele AMG sunt tapițate cu piele nappa și combină suportul lateral securizat cu confortul ridicat pentru călătoriile lungi. Un element de evidență suplimentară este sistemul de infotainment MBUX cu ecran tactil și touchpad, plus controlul inteligent al vocii
Afișaje și setări specifice AMG
Cele două afișaje pentru tabloul de bord și afișajele multimedia se amestecă vizual sub un capac de sticlă partajat pentru a forma cabina Widescreen. În modelul de bază monitoarele măsoară 10,25 inci în diagonală, pe ecranul modelului S modelele cu digonală 12,25 inci sunt oferite standard. Pentru afișarea grupului de instrumente, clientul poate alege între cele trei stiluri de afișare AMG: Modern Classic, Sport și Supersport. Pentru meniul Supersport este afișat un turometru central și alte ecrane orizontale prezentate în perspectivă în laterale creând o impresie de profunzime spațială. În meniul AMG, șoferul poate apela diverse afișaje speciale AMG, cum ar fi datele motorului, indicatorul de treaptă a transmisiei, Warm-Up, Set-Up, G-Meter pentru accelerații laterale și Racetimer, funcții specifice rulării pe o pistă.
Motor de 4.0 litri V8 AMG biturbo
În buna tradiție a casei motorul lui E 63 S 4MATIC este un V8 de 4.0 litri capacitate ce dezvoltă 612 CP și un cuplu maxim de 850 Nm, disponibil pe o plajă de turații extinsă între 2500 – 4500 rpm. Pentru modelul de bază E 63 4MATIC motorul este capabil de 571 CP și un cuplu de 750 Nm. Sprintul 0-100 km/h durează 3.4 secunde la versiune S si 3.5 secunde la versiunea de bază. Motoarele lucrează cu transmisia automată AMG SPEEDSHIFT MCT cu 9 trepte, asistată de un soft cu carcateristici calate pe performanța cerută de modelele AMG.
Tracțiune integrală AMG Performance 4MATIC+ cu Mod Drift
Toate modelel E 63 sunt oferite cu tracțiune integrală AMG Perfomance 4MATIC+. Sistemul de tracțiune combină distribuția procentuală variabilă a cuplului motor către punți, cu avantajele oferite de un ambreiaj controlat electromecanic. Acesta, din urmă, permite câteodată, funcție de drum și sarcina motorului tracțiune spate, revenind la tracțiunea integrală dacă dinamica mașinii o cere.
Este în continuare posibil să faceți drift-uri datorită distribuției variabile a cuplului. Modul Drift este integrat în modelele S ca standard. Aceasta poate fi activată în programul de acționare „RACE” folosind padelele de sub coroana volanului, cu condiția ca funcția ESP să fie dezactivată și transmisia să fie în portul manual. Când modul Drift este activat, E 63 S 4MATIC + devine un automobil cu tracțiune din spate.