Noul Toyota Hilux, o nouă referință

Noul model Toyota Hilux combină un nou design impresionant cu un motor de 2,8 litri capacitate și îmbunătățiri atât la performanțele sale la drum cât și în off-road, cu un confort mai mare, echipamente modernizate și o gamă extinsă de modele care vizează piețele europene. Vânzările noului Hilux vor începe anul acesta în iulie în Europa de Est și în octombrie în Europa de Vest.

Sarcina utilă de 1 tonă și capacitatea de remorcare de 3,5 tone a lui Hilux a fost extinsă acum la toate tipurile de caroserie cu tracțiune pe 4 roți (Single Cab, Extra Cab și Double Cab).

 Fața noului Hilux a fost redesenata complet afișând o nouă grilă tridimensională îndrăzneață și puternică care crește semnificativ imaginea sa pe drumuri.

Acest nou stil exterior este amplificat prin apariția unor clustere de lumină LED frontale și posterioare, o nouă finisare a mașinii și un design al jantelor din aliaj de 18 „negre dar și de adăugarea a trei noi culori exterioare – Roșu emoțional II, Albastru închis și Oxid de Bronz metalic.

Interiorul dispune de un nou design al cockpit-ului șoferului și de un nou ecran de infotainment montat pe consola centrală de 8 inci, care adoptă aceleași butoane mecanice cu dimensiuni respectabile pentru utilizarea lor si cu mănuși, îmbrăcaminte specifica zonelor friguroase. Interioriul dispunse de cadrane ușor lizibile pentru o operabilitate sporită în toate condițiile de conducere. Sistemul multimedia îmbunătățit oferă un software nou cu un feedback de ecran mai rapid și încorporează ambele opțiuni de aplicații Apple CarPlay® și Android Auto ™ pentru integrarea smartphone-urilor.

O listă extinsă de echipamente include pornirea inteligentă și pornirea cu buton, navigare prin satelit, climatizare automată, senzori de parcare față și spate și un sistem de sunet JBL Premium cu 9 difuzoare, care încorporează un amplificator cu 8 canale și o tehnologie CLARi-Fi de 800W.

Pentru sporirea diferențierii noii game Hilux față de concurență o gamă extinsă de accesorii va permite clienților să-și personalizeze automobilele la propriile lor gusturi. Printre acestea se numără o bară sport din rășină epoxi, un capac electric din aluminiu, blocarea hayonului, un hardtop precum și o sursă de alimentare de 12 V.

 Motorizări

Noua gamă de propulsoare a lui Hilux a fost întărită prin adăugarea unui nou motor diesel, mai puternic de 208 CP (DIN), cu o capacitate cilindrică de 2,8 litri.

Generand un cuplu maxim 500 Nm, noul motor permite lui Hilux un sprint de la 0-100 km / h în doar 10,0 secunde (cu 2,8 secunde mai rapid decât motorul existentă de 2,4 litri), în timp ce înregistrează un consum mediu de 7,8 l / 100 km și emisii de CO2 de 204 g / km *.

Noul propulsor de 2,8 litri va fi inclus pe variantele de caroserii Extra Cab și Double Cab si va lucra cu o 2 tipuri de transmisii: manuale cu 6 trepte sau automate cu 6 trepte automate. Desigur automobilul beneficiază de sistemul de tractiune integrală 4×4.

 Dinamica automobilului

Pentru noul Hilux, obiectivul inginerilor a fost ca să păstreze capacitățile legendare de trecere în același timp, îmbunătățind confortul pe drum. Pentru a asigura condiții extreme de offroad, Hilux este unul dintre puținele fidele arhitecturii sale body-on-frame care poate rezista mai bine și mai durabil la eforturile de torsiune.

Confortul și plăcerea de a conduce a noului Hilux au fost îmbunătățite prin reproiectarea sistemelor de suspensie și a servodirecției. Suspensia beneficiază de reglarea amortizoarelor din față și din spate, de un design îmbunătățit al arcurilor cu foi  și de amortizoare noi pentru a combina o călătorie serenă resimițită cu impact redus din cauza treptelor sau găurilor din suprafața de rulare.

Comportamentul off-road al lui Hilux a fost îmbunătățite printr-o folosirea unei noi funcții electronice care reproduce efectul unui diferenția mecanic cu alunecare limitată (pe modelele 2WD); scăderea turației motorului la mersul încet în gol de la turația de 850 la 680 rpm și un răspuns reglat al accelerației pentru un control mai bun din partea șoferului; un sistem updatat de control al stabilității  (VSC), dar și un nou sistem de monitorizare al unghiului de bracare.

Superlativ 

Topul noii game Toyota Hilux disponibil în variantele Extra Cab și Double Cab, este exhiparea Invincible, adaptată pentru utilizatori în dublă ipostază: muncă și recreere, care doresc toate facilitățile și capacitățile diverse ale unui pick-up, combinate cu un stil aventuros și sofisticat.

Detaliile de design exterior exclusiv Invincibile includ grila frontală și barele de protecție la comandă, placa de alunecare de sub caroserie, protecțiile de aripi, mânerul ușii, jantele și hayonul.

La bord, Invincible dispune de materiale de înaltă calitate, cu un post de conducere exclusiv cu accente negre metalice, și chiar o cheie de intrare inteligentă exclusivă. La cabina dublă sunt disponibile iluminarea față și spate „albastru clar”, scaunele acoperite cu piele perforată cu două tonuri de culoare care  sunt adăugate pentru sporirea atractivității cabinei.