Renault Arkana este disponibil acum

Renault Arkana este un model hibrid la fiecare nivel care îmbină codurile unui SUV cu o alura sportivă specială. Primul SUV Coupé al lui Renault combină plăcerea de a conduce, confortul și spațiul. Personalitatea sa puternică și stilul distinctiv sunt asociate cu un motor complet hibrid, ceea ce îl face diferit de orice alt vehicul din segmentul său.

Design sport ușor de recunoscut

Noul Renault Arkana prezinta un exterior elegant și robust, cu o personalitate puternică la nivelul de echipare R.S. Line.

Cu o gardă la sol pronunțată (200 mm) și o linie mediană amplă, Arkana își găsește cu ușurință locul în lumea SUV-urilor. Grila frontală, cu logo Renault mai mare, poziționat în centru, este flancată de elemente de finisaj cromate și lucioase care conferă noului Arkana o notă de eleganță și rafinament. Sub grilă, bara frontală foarte expresivă îmbunătățește designul dinamic, în timp ce scutul conferă mașinii un aspect mai robust.

Renault Arkana este echipat cu roți mari de 690 mm diametru, iar ca dimensiuni de gabarit noul model are: 4.6 m în lungime, 1.6 m în înălțime și un ampatament de 2.7 m.

Noul Arkana este disponibil în șapte culori ale caroseriei: Opaque White, Pearl White, Metal Black, Metallic Grey, Zanzibar Blue, Fire Red și Valencia Orange (exclusiv pentru versiunea R.S. Line). Un plafon negru opțional va îmbunătăți și mai mult aspectul dinamic al mașinii și vor fi disponibile trei tipuri de jante de 17” și 18”.

Habitaclu spatios

Noul Renault Arkana vine cu un interior bogat in tehnologii de ultima oră, confortabil și un spațiu fără compromisuri caracteristice acestei forme de caroserie.

Noul model oferă o planșă de bord digitală, cu un ecran color de 4,2”, 7” sau 10,2” (în funcție de versiuni si optiuni), oferind o experiență de conducere personalizată și intuitivă. În plus, are un ecran central de 7” sau 9,3” una dintre cele mai mari suprafețe de afișare din segment. Consola centrală oferă un spațiu generos de depozitare, are un sistem de încărcare wireless pentru smartphone-uri și posibilitate de depozitare laterală. De asemenea, dispune de o frână electrică de parcare automată, cu opțiunea de Auto hold, disponibilă încă de la primul nivel de echipare. Versiunea E-TECH Hybrid a noului Arkana poate oferi schimbătorul de viteze electronic e-shifter (fără cablu de transmisie mecanică) care se găsește pe versiunile superioare ale noului Captur.

Noul Renault Arkana are o capacitate de încărcare generoasă, cu un portbagaj de 513 litri (438 litri pentru versiunea E-TECH Hybrid). De asemenea, are o podea înaltă care poate fi coborâtă pentru a crește capacitatea de încărcare sau ridicată pentru a transporta bagaje mai grele. În această configurație, bancheta pasagerilor poate fi pliată 2/3-1/3 pentru a obține o podea plană.

E-TECH Hybrid

Mergând pe urmele modelelor Clio, Captur și Mégane, Renault utilizează aceeași strategie pentru noul Arkana și integrează tehnologia sa hibridă inovatoare E-TECH. Motorul complet hibrid poate fi găsit deja pe modelul Clio E-TECH Hybrid și asigură faptul că vehiculul pornește întotdeauna in modul electric, oferind o plăcere mai mare în toate condițiile de condus, cu o accelerație clară și imediată. Motorul are, de asemenea, o eficiență energetică excelentă, datorită cutiei sale de viteze inovatoare multimodală, a sistemului său de frânare cu recuperarea energiei și a sistemului puternic de încărcare automată a bateriei. Tehnologia E-TECH Hybrid poate acoperi până la 80% din timpul de conducere în oraș exclusiv cu energie electrică, reducând emisiile de CO2 și consumul de combustibil cu până la 40% față de un motor termic. Șoferii pot utiliza setările MULTI-SENSE pentru a selecta un mod de conducere specific: My Sense pentru deplasări zilnice, Eco pentru un consum chiar mai mic de combustibil și Sport pentru a combina puterea motoarelor.

Noul Arkana este oferit și cu un motor aspirat TCe cu o capacitate cilindrică de 1,3 litri, în patru cilindri, cu injecție directă, disponibil pe toate nivelurile de echipare, un motor eficient din punct de vedere al consumului de combustibil și robust. Combinat cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj EDC, acesta este disponibil în versiunea de 140 CP. Noul Arkana are, de asemenea, o caracteristică unică, nouă, sub capotă, un motor TCe micro-hibrid cu o capacitate cilindrică de 1,3 litri, cu un sistem suplimentar de alternator-starter asociat cu o baterie Litiu-Ion de 12V aflată sub scaunul pasagerului.

Noul Arkana poate fi achiziționat în oricare dintre cele trei versiuni de echipare: ZEN, INTENS și R.S. Line, cu oricare dintre motorizările amintite, atât online cât și prin rețeaua de dealeri Renault.  

Echiparea RS LINE, un plus de sportivitate

Noul Renault Arkana este disponibil în România şi într-o versiune R.S. Line care satisface așteptările clienților aflați în căutarea unui vehicul care să iasă în evidență prin designul său dinamic. Designul și mai îndrăzneț al mașinii este scos în evidență de culoarea Orange Valencia, unică pentru această versiune, și de fundalul intens creat de piese din metal vopsite în negru și închise la culoare care înfrumusețează caroseria, inclusiv linia aerodinamică inspirată din Formula 1. Bara de protecție are inserții roșii și roți Shadow-Tinted, caracteristici unice ale gamei. Un logo R.S. Line a fost adăugat pe aripi, iar în partea din spate are o țeavă dublă de evacuare cromată și un scut mai închis la culoare, specifice acestei versiuni R.S. Line.

Un pachet de culori opționale va îmbunătăți aspectul noului Arkana R.S. Line: bara de protecție față și spate și banda de protecție exterioară a pragurilor vor fi vopsite în culoarea caroseriei, cu plafon negru și spoiler negru lucios.

Versiunea RS Line este disponibilă cu motorul E-TECH Hybrid 145 și în varianta cu  sistem micro-hibrid de 12V, TCe 140 EDC.

Modelul a fost bine primit in România

Precomenzile au fost deschise din data de 27 aprilie, exclusiv pe platforma de E-Commerce a mărcii Renault. Primele 20 de automobile comercializate în România au făcut parte dintr-un lot exclusiv, care a acoperit toate versiunile de echipare si motorizările disponibile, dar cu o serie de dotări suplimentare speciale.