ClaimBox este o platformă de comunicare și colaborare de tip cloud dedicată managementului daunelor si administrarea de flote, în special pentru gestionarea automată a autorizațiilor de intervenție pentru reparații ale caroseriei, inspecții periodice, defecțiuni mecanice sau servicii de anvelope, după reguli de business stabilite de companie.

Acest serviciu se adresează: Asiguratorilor, Societăților de leasing și Reparatorilor

În acest moment, Business Rules, este singurul modul de reguli de business 100% configurabile, bazat pe tehnologia iLOG furnizata de IBM.

In aplicația ClaimBox este integrat modulul GT Motive Estimate pentru calcularea costurilor intervenției în service, ceea ce permite o gestionare îmbunătățită și optimizată a flotei de autovehicule.

Workflow ClaimBox

AVANTAJELE GT MOTIVE ClaimBox:

  • Creșterea productivității companiei

Reduce numărul de apeluri telefonice primite de companie și timpul necesar pentru a finaliza ciclul de autorizare a intervenției.

Fluxul de procesare al datelor este îmbunătățit, în sensul vitezei de circulație a informației, de autorizare a reparației, a acordului de plată și al acurateței datelor.

Elimină posibilitatea de răspunsuri arbitrare din partea echipelor de telemarketing.

  • Unele dintre sarcinile ciclului de autorizare sunt transferate atelierului de service 

Deschiderea intervenției, estimarea, comandarea pieselor, înregistrarea facturilor (facturarea electronică este implementată, dar opțională), etc.

  • Costurile optimizate de gestionare a parcului auto 

Informații exacte cu privire la costurile de intervenție utilizând GT Motive Estimate.

  • Optimizarea preturilor pieselor in timp real

Informații exacte cu privire la codurile pieselor si a costurilor pieselor utilizând interogare in timp real prin servicii web cu toți furnizorii de piese si selecția automată prin procedura de “licitație” conforma cu specificațiile fiecărui client (Asigurator, Lesor).

  • Facturarea electronică 

Un singur acord de facturare electronică cu semnarea directă a unui document pentru toate companiile.

Sunt evitate sarcinile logistice ale facturilor transmise fizic.

Factura electronică este validată din momentul în care reparația este finalizată și se emite factura.

  • Platforme comune pentru piața de asigurări /închiriere /leasing /service

Creste viteza de lucru prin folosirea unei interfețe comune, cu design unitar pentru toate operațiile și părțile implicate în proces.

Atelierele de service nu trebuie să memoreze toate numerele de telefon și codurile de acces ale companiei.

  • Creșterea loialității utilizatorului de servicii de asigurări/închiriere/leasing

Pentru că atelierele de service obțin mai rapid autorizații, comunicarea este mult îmbunătățită, este informat permanent cu privire la starea dosarului iar timpul de soluționare al unui dosar de daună este mult mai scurt. Prin integrarea cu GT Motive Estimate se furnizează informațiile tehnice ce asigura acuratețea datelor de-a lungul procesului, așa cum sunt indicate de producător, evitându-se astfel intervențiile de corecție nedorite.

Pentru mai multe informatii: sunati-ne la 021.539.4444, contactati-ne pe WhatsApp 0748.278.888

sau solicitati apelul consultativ

CARACTERISTICI TEHNICE

  • Aprobarea automată a autorizațiilor 

Printr-un set de reguli de business configurate de companie, în funcție de nevoile sale.

  • Integrarea cu departamentele administrative ale companiei

Toate informațiile referitoare la intervenție sunt transmise companiei în timp real: locația, status-ul, înregistrarea unei intervenții, informații pentru verificarea istoriei, etc.

  • Posibilitatea de utilizare front-office

Pentru intervențiile în atelierele de service din afara rețelei companiei.

Tehnicienii companiei pot începe/finaliza ciclul de autorizare, în numele atelierului de service, bazându-se pe întregul potențial al platformei ClaimBox.

  • Modul specific pentru serviciile de anvelope

Posibilitatea de a încărca tarifele pentru anvelope cu prețurile agreate de către companie cu diferiți producători/ateliere de service.

  • Modul de gestionare VN 

Acest modul este folosit pentru a gestiona noul parc al companiei de asigurari/leasing și toate părțile implicate în acest management, în punctele de vânzare cu amănuntul, agenții, departamente de achiziții, departamente de operațiuni, etc.

Aplicația permite stocarea identificării pentru a evita costurile dublate.

  1. Reguli business
  2. Motor de reguli puternic și complet configurabil.
  3. Gestionarea de informații detaliate și de încredere pentru o automatizare crescută a autorizațiilor de reparații.
  4. Atelierul transmite companiei solicitarea de autorizare pentru evaluare.
  5. Motorul de reguli configurat de companie analizează datele.
  6. Dacă informația este corectă, se eliberează o autorizație automată. 
  7. Dacă nu este corectă, utilizatorul atelierului trebuie să contacteze compania pentru a face schimbările necesare.
  8. Odată ce autorizația este aprobată, procesul este închis și intervenția poate fi efectuată pe autovehicul.

Doriti sa aflati mai mult despre serviciile GT Motive?

Solicitati apelul consultativ

Reprezentantul nostru de vanzari o sa va contacteze folosind metoda preferata de dv., la data si ora indicate.

Doresc sa fiu contactat(a) prin:

TelefonEmail